REGULAMIN

ZASADY ZAPISÓW

2017-09-05 14:09:59

Zapisy na zajęcia:


1. Zapisów na zajęcia należy dokonać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej w zakładce OFERTA, wybierając określoną technikę.


2. Zapisów na zajęcia można dokonać również bezpośrednio w recepcji Akademia Tańca RAMADA. 


3. Zgłoszeń i rezerwacji miejsc w grupach zajęciowych można dokonać mailowo na adres: sekretariat@ramada.com.pl


4. Liczba osób w grupach jest ograniczona. W przypadku zebrania pełnej grupy, lista zostanie zamknięta, a osoby, które opłaciły udział w tych zajęciach po zamknięciu listy, otrzymają zwrot pieniędzy lub zostaną przepisane do innej grupy, jeśli wyrażą na to zgodę.


5. Uczestnicy zajęć dla młodzieży i dorosłych, którzy nie opłacili udziału w zajęciach, nie mają prawa uczestniczenia w nich. Powinni oni opuścić salę taneczną na prośbę osoby sprawdzającej listę obecności. Po uregulowaniu należności w recepcji lub u osoby do tego upoważnionej, mogą kontynuować naukę na tych zajęciach.


6. W przypadku dzieci, które nie mają uregulowanej opłaty, przebywają one na sali tanecznej pod opieką instruktora, ale nie uczestniczą czynnie w zajęciach.


7. Każdy uczestnik przychodząc na zajęcia jest zobowiązany zgłosić się w recepcji Akademia Tańca RAMADA w celu weryfikacji płatności, otrzymania wejściówki na zajęcia oraz zaznaczenia obecności.


8. Jednorazowe zajęcia dla dzieci i młodzieży trwają 60 min nazwane są modułem lekcyjnym. 


9. Klienci mogą dokonywać zgłoszeń dotyczących wybranych zajęć lub usług, telefonicznie lub w siedzibie Akademia Tańca RAMADA od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy recepcji tj. od 16:00 do 20:00. 


10. Przy dokonywaniu takiego zgłoszenia klient zobowiązany jest podać imię i nazwisko uczestnika, swój telefon kontaktowy oraz nazwę i termin wybranych usług.

« powrót
Kreator stron - łatwe tworzenie stron WWW