REGULAMIN ROK SZKOLNY 2018/2019

ZASADY ZAPISÓW

2017-09-05 14:09:59

Zapisy na zajęcia:

1. Zapisów na zajęcia należy dokonać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej w zakładce OFERTA, wybierając określoną technikę i miejsce prowadzonych zajęć (Sienkiewicza lub Jodłowa).

2. Zapisów na zajęcia można dokonać również bezpośrednio w recepcji Akademia Tańca RAMADA. 

3. Zgłoszeń i rezerwacji miejsc w grupach zajęciowych można dokonać mailowo na adres: zapisy@ramada.com.pl

4. Liczba osób w grupach jest ograniczona. W przypadku zebrania pełnej grupy, lista zostanie zamknięta, a osoby, które opłaciły udział w tych zajęciach po zamknięciu listy, otrzymają zwrot pieniędzy lub zostaną przepisane do innej grupy, jeśli wyrażą na to zgodę.

5. Uczestnicy zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych, którzy nie opłacili udziału w zajęciach, nie mają prawa uczestniczenia w nich. Muszą oni opuścić salę taneczną na prośbę osoby sprawdzającej listę obecności przed wejściem  na salę. Po uregulowaniu należności w recepcji lub u osoby do tego upoważnionej, mogą kontynuować naukę na tych zajęciach.

6. Każdy uczestnik przychodząc na zajęcia jest zobowiązany zgłosić się w recepcji Akademia Tańca RAMADA w celu weryfikacji płatności, otrzymania wejściówki na zajęcia oraz zaznaczenia obecności przed wejściem na salę.

7. W przypadku spóźnienia uczestnik ma obowiązek zgłosić się na recepcję, w której sprawdzona zostanie odpłatność, a następnie wydana zostanie wejściówka uprawniająca do wejścia na zajęcia.

7. Jednorazowe zajęcia dla dzieci i młodzieży trwają 60 min nazwane są modułem lekcyjnym. 

8. Klienci mogą dokonywać zgłoszeń dotyczących wybranych zajęć lub usług, telefonicznie lub w siedzibie Akademia Tańca RAMADA od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy recepcji tj. od 16:00 do 20:00. 

9. Przy dokonywaniu takiego zgłoszenia klient zobowiązany jest podać imię i nazwisko uczestnika, swój telefon kontaktowy oraz nazwę i termin wybranych usług.

 

« powrót
Kreator stron - łatwe tworzenie stron WWW