FAQ

KONTAKT Z RAMADA, DOKUMENTY, FAKTURY

W JAKI SPOSÓB MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TRENEREM?

- Z trenerami można kontaktować się bezpośrednio w naszym studiu. Numery telefonów i maile instruktorów nie są udostępniane Rodzim i tancerzom

 

W JAKIM CZASIE UZYSKAM ODPOWIEDŹ NA MOJEGO MAILA?

- Na odpowiedź mailową recepcja ma 7 dni roboczych. Wszystkie sprawy staramy się rozwiązywać jak najszybciej, jednak zdarzają się dni, w których zasypujecie nas pytaniami i nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystko od razu

 

CO MUSZĘ ZROBIĆ ABY OTRZYMAĆ FAKTURĘ I ILE BĘDĘ NA NIĄ CZEKAŁ?

- Aby otrzymać fakturę należy wypełnić druk w recepcji. Obowiązkowo należy dołączyć paragon (jeśli płaciłeś gotówką)
Czas oczekiwania na fakturę wynosi do 7 dni roboczych.

 

W JAKICH GODZINACH MOGĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z RECEPCJĄ?

- Recepcja pracuje w godzinach 15-21, prosimy o kontakt w tych godzinach. Jeżeli próbowałeś się do nas dodzwonić i recepcja nie odebrała telefonu oznacza to, że obsługuje klientów na miejscu. Będziemy wdzięczni jeśli spróbujesz zadzwonić raz jeszcze :)

 

GDZIE ZNAJDĘ DRUKI REZYGNACJI/PROŚBY O FAKTURY ?

- Wszystkie druki są dostępne w naszej recepcji

 

MAM PYTANIE, KTÓRE NIE ZOSTAŁO TUTAJ ZAWARTE. JAK SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

- Napisz do nas na maila sekretariat@ramada.com.pl lub skontaktuj się telefonicznie w godzinach pracy naszej recepcji

 

W JAKI SPOSÓB RAMADA KONTAKTUJE SIĘ Z UCZESTNIKAMI? GDZIE MAM SZUKAĆ INFORMACJI?

- Maile są najczęstszą formą kontaktu. Prosimy sprawdzaj swoją skrzynkę mailową aby być na bieżąco z informacjami. Większość ważnych informacji znajdziesz również na naszym fanpage’u na facebooku oraz stronie internetowej. Korzystamy również z formy sms-owej i oczywiście telefonicznej ale nie zawsze mamy możliwość skontaktowania się z dużą liczbą uczestników w taki sposób.

« powrót
Kreator stron - łatwe tworzenie stron WWW